Badvatten och strumpludd

Men åh nej!!
Hörde hur det började låta konstigt från badrummet, hade ju glömt kranhelvetet på och det var vatten överallt! Men för att vända på steken så kan man ju vara nöjd över att badkaret var fyllt. 
Förresten förstår jag mig inte på det där med strumpludd, varje gång jag ska bada så lyckas jag alltid få med mig ludd ned i badet., oavsett hur mycket jag än borstar av fötterna.  

Jag hade för övrigt jätteroligt i badet, låg och lekte fontän och grejor. Det kan inte ni pojkar göra, för ni är värdelösa.
Enligt synonymer.se så är värdelös detsamma som: oanvändbar, defekt, oduglig, kass, av noll och intet värde; dålig, tråkig, usel, onyttig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0