Fredag #2

Så jag stannade hemma. som en duktig och förståndig flicka.
Recept för en vuxen fredagskväll:
Smutstätt
Vin.
Lite öl.
Gå till tvättstugan. Glöm inte snuskkläder, tvättmedel, sköljmedel (lavendel är så mycket jag) och vin.
Lägg snuskkläderna i tvättmaskinen. Häll i tvättmedel och lavendelmedel i maskinen. Drick två glas vin.
Traska upp igen. Röka lite. Rita misslyckade calaveras. Drick vin. Vänta en trekvart.
0px; width: 1px; height: 1px; overflow-x: hidden; overflow-y: hidden;">Ner, ladda om tvättmaskinen, stoppa byltena i tumlaren. Dricka vin.
Traska upp igen. snubbla på trappan. svär. Tröttnade på vin, tog en öl. rökte lite. skitkass film på TV som jag hatade. såg klart filmen medan jag svor, klippte naglarna och och undersökte luddet i naveln.
kom på att jag glömt tvätten. Lufsade ner. Laddade om maskinen, Lade den varma gosiga tumlade tvätten i en hög. Kelade med den en stund.
Vaknade.
Gick upp och ritade en annu kassare bild. Rökte lite. Drack lite mer vin. Mobilen ringde men det var A. så jag svarade inte. Gick ner till tvätten. Laddade om maskinen för sista svänegen. råkade hälla lite sköljmedel i vinglaset. Jävla skit att sköljmedlet stod bredvid boxen. Sköljde ur det mesta. Lavendel + rödvin = fail. Faktiskt.
gick upp med tvätten. Lade den i en hög. Drack vin. rökte och kollade statsen på min bild på snyggast. Förbannade småkidsens dåliga smak.
Hämtade tvätten. Sen kommer  jag inte ihåg mer.
Så jag stannade hemma. som en duktig och förståndig flicka.
Recept för en vuxen fredagskväll:

  1. Smutstvätt
  2. Vin.
  3. Lite öl.
Gå till tvättstugan. Glöm inte snuskkläder, tvättmedel, sköljmedel (lavendel är så mycket jag) och vin.
Lägg snuskkläderna i tvättmaskinen. Häll i tvättmedel och lavendelmedel i maskinen. Drick två glas vin.
Traska upp igen. Röka lite. Rita misslyckade calaveras. Drick vin. Vänta en trekvart.
Ner, ladda om tvättmaskinen, stoppa byltena i tumlaren. Dricka vin.
Traska upp igen. snubbla på trappan. svär. Tröttnade på vin, tog en öl. rökte lite. skitkass film på TV som jag hatade. såg klart filmen medan jag svor, klippte naglarna och och undersökte luddet i naveln.
kom på att jag glömt tvätten.
Lufsade ner. Laddade om maskinen, Lade den varma gosiga tumlade tvätten i en hög.
Kelade med den en stund.
Vaknade.
Gick upp och ritade en annu kassare bild. Rökte lite. Drack lite mer vin. Mobilen ringde men det var A. så jag svarade inte. Gick ner till tvätten. Laddade om maskinen för sista svängen.
Råkade hälla lite sköljmedel i vinglaset. Jävla skit att sköljmedlet stod bredvid boxen. Sköljde ur det mesta. Lavendel + rödvin = fail. Faktiskt.
Gick upp med tvätten. Lade den i en hög. Drack vin. rökte och kollade statusen på min bild på snyggast. Förbannade småkidsens dåliga smak.
Hämtade tvätten. Sen kommer  jag inte ihåg mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0