Lådvin och cigaretter

Kom hem för en sisådär 2 h sedan, lyckades få med mig öl, vin och cigaretter hem och bör därför vara säker ända fram till söndag.

Men nu är det dags att diska (kommer inte hända), sedan reparera dammsugaren (kommer heller inte att hända) och slutligen slå sig ned och vara kreativ.
Imorgon kommer faderskapet förbi för att lassa ut de sjuhundrafemtioelva kartonger som står i mitt slott på 28kvm, lådorna står just nu strategiskt utplacerade i den västra flygeln.

Jag hade nog gjort ett väldigt fint jobb som dammsugare då jag har flera års erfarenhet som praktikant, men det är ett annat inlägg.


Kommentarer
Postat av: don juan

first!!!!

2009-11-13 @ 22:05:48
Postat av: spök

snygg bild. i like.

2009-11-13 @ 23:54:32
Postat av: Gummibajs

munsår, heter det.

2009-11-14 @ 03:12:12
URL: http://gummisnodds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0