Ost och saft

God morgon kamrater!
Nu sitter jag här, igen, halvt död i vanlig ordning. Och det här är precis en av anledningarna till att jag föredrar fredagar framför lördagar, lördagarna är jag alltid bakis på oavsett hur mycket eller lite jag dricker, som om min kropp vore inställd på att jävlas med mig varenda jävla lördag. Huvudet gör asjävlaont och jag mår skitilla, har precis brett mig ett par ostmackor och blandat lite jordgubbssaft, funtar på att öppna en öl snart.. men det kan få vänta.
Nu ska jag slå på "Ringaren i Notre dame", sen ska jag bada badkar och skrubba fötterna.


Kommentarer
Postat av: Angie

din blogg är fan helt underbar, gummisnygg. kom hit och ta en öl!

2009-11-14 @ 12:45:30
URL: http://finest.se/angelice

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0