Saft och blyerts


Vinet från igår måste ha varit något av det vidrigaste på länge. Fick i mig 1 glas innan jag bestämde mig för att hälla ut flaskan, den var inget att ha. Det gjorde lite ont i hjärtat men jag tänkte inte pina mig igenom den. 
Vinet påminde om någonting som man skulle plockat fram till en ostbricka på en såndär halvdassig restaurant. Jag vet inte varför, men jag har iaf fått intrycket av att de envisas med att tvinga på en de absolut snuskigaste vinerna så fort det kommer till desserten eller de där små mysiga mellanrätterna. Kan ha att göra med att tillståndet man befinner sig i efter att ha suttit sig igenom mer eller mindre hela serveringen gör att man näst intill skiter i vad man häller i sig. Eller så är det bara jag.. 

Hur som kände jag mig lite lagom kreativ och småpilsk igår, så jag lyckades rita lite.





Kommentarer
Postat av: spök

det kan ju bero på att vinet kostar under femtilappen. sånt som de skäggiga farbröderna som sover utomhus dricker för att hålla värmen.

2009-11-10 @ 09:43:38
Postat av: Nilo!!

Woooaaaa!!! Nilo gillade den här super!! Du ritar jättefint Jessica. :*

2009-11-11 @ 10:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0