Sekret och kaffe

Nu är jag så fruktansvärt kaffesugen att jag inte vet vart jag ska ta vägen.. ska strax springa ned och kika vad som finns i fikarummet. Har jag tur har någon satt på en kanna för min skull, BARA MIN SKULL!

Försökte rita en groda som åt en fluga igår, det gick inte.. vet inte hur man gör grodtungor och har ingen aning om hur grodor ser ut heller för den delen. Kanske ger mig på ett nytt försök ikväll om jag orkar, har ju även mitt projekt med den omtalade rövugglan att avsluta.

Hur som så kände jag inte för att slänga eller riva sönder det jag påbörjat, så jag gick bananer och kladdade sönder ett innan så vackert och oskuldsfullt vitt a4.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0