Fredag!

Tjeeeenare tjeeeeeenare!
Höll på att elda upp lägenheten, bra drag!
Förstod inte riktigt vad som hände, satt och blängde på sällskapet för kvällen som sa att det var ovanligt rökigt för att vara cigarettrök, sen upptäckte vi att det luktade bränt. Ingen förstod riktigt varifrån det kom, jag sa att det säkert var hennes väska för den brukade ju inte vara här och här brukade inte vara rökigt. Snillen spekulerar! Vi konstaterade att det inte var väskan som rök, Gummibajs är kolugn och svassar runt i lägenheten och försöker hitta källan till all rök.. BINGO plattorna står på för fulla muggar och det ryker som ut av bara helvete, stänger av dem och upptäcker att två kastruller är förstörda och den ena innehöll en nedsmält plastbunke..
Konstaterar lika lugn som innan "det var ju en tråkig historia, nu måste jag ju köpa nya". 

Det där med panik har aldrig varit min starka sida.
Hällde för övrigt ut stearin över hela mig och halva mattan, men under omständigheterna så kändes det inte så farligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0