Tough love/Spelet

Irriterad.
Suttit och tittat på "tough love" 2 dagar i rad, hur spännande som helst..
"Amerikansk realityserie från 2009. Är du kvinna? Letar du efter drömprinsen? Här har 10 deltagare gått med på att göra om sina dejtingvanor genom att delta i ett så kallat ”tough love bootcamp”."

Slutsasten är väl att kvinnor är dumma i huvudet, iaf den skaran.
De vill alla hitta sin stora kärlek och de letar efter någon i stil med.. Gud?
Är de inte golddiggers så är de strippor som flashar murran första gången de träffar folk och sedan ifrågasätter varför karlar inte vill annat än sätta på dem. "MEN ÅH han bah typ inte uppskattar mig för mig"

Någon började grina över att programledaren ifrågasatte hennes shoppingvanor och om hon på fullaste allvar trodde att hon kunde få någon i 20-årsåldern att försöja henne.
Ytterligare en dam låter sin katt bestämma huruvida hon ska fortsätta träffa en karl eller ej, och är det inte katten som avgör är det hur hans fötter ser ut. ehehe

Det där med att man som kvinna ska bli försörjd av sin man kommer jag nog aldrig förstå mig på. En sak är väl om man blir en bebismaskin och den ena knodden löser av den andra. Men att seriöst leta efter någon som ska försörja en är bara vidrigt.  

Själv tycker jag inte att det är så noga så länge de duschar någorlunda ofta.



Har förresten börjat läsa den där "Spelet" av Neil Strauss.
Den är ännu tramsigare, däremot har den väl sina poänger. Fast att skriva en slags handbok för hur karlar ska få till det så snabbt som möjligt är väl.. ja..
Eller förlåt... "en inträngande analys av raggningsexperternas hemliga sällskap".

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0