Såld

Okej, igår skrevs det kontrakt på min lilla hemskhet så den är nu såld. Jag flyttar i mitten av nästa månad och har planer på att anordna en ut/inflyttningsfest (ja ni är tvugna att komma och gör ni det inte raderar jag er från min kompislista - srsly).

Vänner har man för att hjälpa en att flytta, det vet alla som någon gång har flyttat eller hjälpt någon att flytta.

Jag kommer att placera ett par plattor och vindunkar i nya lägenheten (kanske ett par pizzor också) sedan dirigera gästerna åt varsitt håll, hälften in i gamla lägenheten och den andra halvan ned i det gamla källarförrådet. Därefter får de ta med sig så mycket de orkar bära och släpa in det i den nya lägenheten där de belönas med förfriskningar.

HUR BRA!?

Kommer säkert inte ha en endaste kompis kvar efter det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0