Lägenhet

Har börjat leta efter en ny lägenhet, igen. Gjorde det under våren sen la jag ned projektet men nu har jag tagit upp det ännu en gång. Det som ska göras före jag faktiskt kan fortsätta med det är väl egentligen att rusta upp min egen hemskhet. Orkar inte riktigt..

Vill ha någotning i stil med:



Förresten, vad är det egentligen för poäng med att ha föräldrar om de ändå vägrar hjälpa en bara för att man råkar vara "vuxen" eller något. Får inte flytta hem (fick svaret "vi får prata om det någon annan gång" när jag ställde frågan) eller hjälp med att köpa nytt. HEMSKT! Får man byta föräldrar? Jag vill bli bortskämd och jag vill bli det nu, NU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0