Hemska tisdag

Jag: Ska till käftis idag
Skitgubbe: Jaha, men du har väl aldrig haft hål?
Jag: Jo.. ett.
Skitgubbe: Där ser man, vad dålig du är.
Jag: Va!?
Skitgubbe: Ja, jag har bara haft 2 hål.
Jag: Jaha, men hur hjälper det mig!?
Skitgubbe: ... hehe

Skitgubbe = Delvis ansvarig för min existens och 30 år äldre än jag.



Kollega: På Lagerhaus kan man köpa toalettpapper med sudoku på.
Jag: Skitkul.



**Nu när klockan är 16:09 och jag är tillbaka efter ett besök hos fröken/fru Käftis så kan jag meddela alla mina trogna fans (HA!) om att munnen och tänderna är hål och tandstensfria.

Käftis: Gurgla och spotta
Jag: *gurglar och spottar*
Käftis: HAHAHAHAHAHA
Jag: ehe.. ?
Käftis: Jag menade inte att du behövde gurgla bokstavligt talat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0