FYI

Jag är inte deprimerad, jag är less.
Jag är less på att gå ut på samma ställen varje helg och göra samma sak varje helg. Och nej, det kvittar om jag går någon annanstans för jag är less på att man prompt ska supa skallen av sig bara för att det råkar vara helg, less less LESS. Jag är less på att försöka klämma in hela min umgängeskrets på två ynka dagar, jag är less på att behöva prioritera vem jag ska och inte ska träffa. Jag är less på att man fem dagar i veckan ska behöva jobba för att två dagar i veckan ha råd att glömma bort vad man heter.

Håller mig hemma även den här helgen, vill någon mig någonting finns jag på telefon men jag tänker inte sätta en fot utanför dörren. Tar gärna emot besök.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Trevlig helg! :)

2010-12-10 @ 15:54:30
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: Hemlig beundrare

Tant Jessica! waiting 4 pension

2010-12-10 @ 20:25:30
Postat av: spöket

det gillar jag!

2010-12-13 @ 12:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0