Dagen med stort D

Idag är dagen då jag ska plöja igenom alla mina högar med kläder som ska tvättas, strykas och vikas.
Tänker även gå igenom de kassar jag samlat ihop som ska till insamling. Känns onödigt att slänga iväg plagg som man betalat dyra pengar för när man lika gärna kan sälja dem på exempelvis tradera.

Det är lite tragiskt att det mest spännande som händer i mitt liv är att jag ska ha tvättstugan.
En glad nyhet är att Fjällfräs kommer hem fredag nästa vecka, påstod han.

Har förresten kommit på att jag vill ha en undervattenskamera. Jag ska tydligen iväg på en sista minuten i mitten av Augusti, är det tänkt. Med vem? Ingen aning. Eller ja, den har väl ett namn men vem det är vet jag egentligen inte. Det är i och för sig mindre viktigt, så länge jag inte åker ensam är jag nöjd. Jag är nog världens minst pålitliga människa, litar inte på mig själv för fem öre. Jag ensam i något slags charterparadis lite lagom glad i hågen... Kan bara sluta illa. 

Mycket text är trist... jag vill ha bilder.



RANDOM


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0