Jag skrattar högt och jag skrattar mycket

"Anders Johanson", jag älskar dig.

"Centerpartister, de vill inte ändra lagen om tidelag av ett enda skäl: det hade blivit straffbart att slicka röven på Maud Olofsson. Jävla låtsasparti!!!"

"Lyckat aprilskämt

Ha ha, vilket jobb någon av er hade lagt ner på att lura mig förste april. Är riktigt imponerad faktiskt. Har precis vaknat upp iförd kvinnokläder på ett sjaskigt hotellrum i Senegals huvudstad Dakar. En äldre gentleman vid namn Madícke Niang påstår att jag tillhör honom nu. Tydligen har någon av er, oklart vem, drogat ner mig, stulit mina inloggningsuppgifter till den här siten och därefter satt mig på första bästa båt till Afrika och sedan sålt mig som vit slav!

Nåväl, det var ett lyckat skämt och Madícke släppte mig fri efter att jag visat att jag inte hade någon vulva mellan benen utan en manslem. Iofs fick jag slöhångla lite med honom först som kompensation för besväret, men det kan jag ta en härlig vårdag som denna. Nu till nästa uppdrag: att klargöra vem av er äckel som gjort detta mot mig.

Vill även klargöra att jag icke uppskattar den nya tatuering som numera pryder min betydande ölmage. Att någon gjort sig besväret att tatuera in ”Snart har det gått nio månader och då kommer jag ut” i fem centimeter höga bokstäver (i typsnitt Comic sans) är rent utav bestialiskt!

Nu ska jag iväg på någon slags afrobeat-konsert som Madícke och hans polare vill att jag ska hänga med på. Vi ses när jag kommer hem, om jag kommer hem.

Anders Johanson
Ofrivillig Afrikaresenär"

http://mullberga.se/delaktig/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0