Citat från faderskapet

"Hellre rik och vacker än ful och fattig"

"Jag äter hellre själv än ser mina barn svälta"
jag förstår fortfarande inte vad han menar och jag tror heller inte att han själv gör det.

"Skit i om det är bra, bara det är dyrt"

"Bränt barn luktar illa"
  i originalet var det nog att bränd katt luktar illa, men sedan jag personligen la handen på en stekplatta vid en sisådär 4 års ålder så ändrade han på det, bara för min skull!

"Hellre göra rätt..." man ska tydligen inte ens fortsätta den där repliken.

Kommentarer
Postat av: Hestis

Hahahahah

2009-11-28 @ 13:39:21
Postat av: spök

du kan trycka tröjor med de citaten med.

2009-11-29 @ 22:01:03
Postat av: Anonym

Eller bränt barn skyr elden kanske? -.-

2009-12-03 @ 09:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0