Prag

Spännande saker har hänt.
Det började med att jag under måndagen drack öl i goda vänners och bekantas sällskap. Fick ett ryck efter att ha fått i mig ett par, ringde en vän och bad denne ta sig hem och packa en väska. Slängde mig in i en taxi, åkte hem, packade en väska, åkte till vännen, tog oss till Arlanda. Rände runt på flygplatsen, allt var stängt.

Kanske bara är jag som tycker det är fruktansvärt ologiskt, men en sista minuten ska bokas minst 3 dagar i förväg. Visste du det?
Helt värdelöst.

Vi spenderade hur som helst 6 h på Arlanda, tog sedan en taxi hem då vi gett upp hoppet om att faktiskt ta oss till utomlands. Dagen efter satte jag mig och letade efter sista minuten-resor förgäves, de hade antingen för höga priser eller låg för långt fram i tiden. Så då fick vi den briljanta idén att ta en weekend, till Prag!

På fredag bär det alltså av till Prag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0