Lepra-snodd

Stoppade precis världens kanske äckligaste pryl i munnen, om jag säger nippel vet ni vad jag menar? Och nej, den påminner inte ens om en bröstvårta. Det är en liten plastanslutning som vi svetsar in i våra expansionskärl (skulle man väl typ kunna säga)..
En sådan har lyckats lossna från ett kärl som säkerligen varit fyllt med glycol och den där prylen bestämde jag var ett bra substitut för min naglar (då jag är en inbiten nagelbitare..). Så nu kommer jag säkerligen åka på någon dödlig och vidrig sjukdom. Det med tanke på att det är en sisådär trehundrafemtioelva personer som pillat på den och med största sannolikhet har 0,0735% av dem haft tvättade händer (0,0735% = Snodd).

Förresten halshögg jag en fluga med min kaffekopp, av misstag. Den lata lilla hemskheten hade hamnat på rygg och låg och sprattlade med benen i vädret, den får alltså skylla sig själv.

Jag plockade förresten ännu fler kantareller idag.
Det blir toast med kantarellstuvning ikväll och ni är inte bjudna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0