Kaos

Har 1½ år efter min inflytt äntligen lyckats lokalisera mitt källarförråd. Det visade sig att storleken på förrådet var ungefär densamma som på min lägenhet, vilket iofs är föga imponerande då jag bor på en yta motsvarandes en handikappstoalett. Hur som så har jag hittills släpat ned 7 kassar med saker och är lite lätt besviken på mig själv. VARFÖR har jag samlat på pappkassar och inte flyttkartonger?

Nu håller jag på att gå igenom olika pappershögar och sätter in dem snyggt och prydligt i en mapp som heter "bankpapper", vilket är en väldigt opassande titel. Mappen borde egentligen heta någonting i stil med "fakturor på saker jag köpt och inte minns varför samt fakturor för hyra och bredband", fast det blir en lite väl lång titel. Ska man göra det enkelt för sig kan man ju döpa den till "trams", för det är exakt vad det är.

Här ska jag bo:

Här bor jag nu:


Nej förlåt, jag bara skojar lite på er. Men här är en liten bild från mitt framtida kök:

Kommentarer
Postat av: tjej som halkade in här för ett tag sen

snyggt!

2010-09-20 @ 02:39:05
Postat av: kille som halkade in i dig för ett tag sen

dra åt helvete vilket snyggt kök.

2010-09-25 @ 05:53:31
Postat av: Hermafrodit som halkade på bananskalet

Srsly? najs.

2010-09-25 @ 10:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0